skit!

Här är man ledig idag och hade tänkt sätta sig och ta de chill på förmiddagen med lite wow fixande och så. Insåg medans jag spelade igår att en drös av mina add-ons var out of date. Men tro på fan att accet blivit hackat under natten. blizzard har spärrat det tills vidare och innan jag tänker logga in med det nya lösenordet de mailade mig så måste jag virusscanna min burk. fatta att jag sitter med tre virusprogram och ändå hittar de inte skiten!! 
Trodde jag hade fått rent burken sist när jag höll på... mutter.

Dammsugit har jag iaf hunnit med medans de står och scanar, blir tvätta också klockan 12 får se hur eftermiddagen ser ut, försöka komma ut i solen lite, Springa kanske, vill helst inte springa med Tone dock. Känns bara som att jag sinkar henne då, inge kul att sabba någon anans träning. Måste köpa nya skor att jobba i också, suck hata skoaffärer. 

må gött alla, har ni några bra tips på anti-spy-ware program skicka dem gärna till mig. 


G.A.F.L
// Daniel Moretto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0