Så var flyttlasset påväg

Japps nu har jag gjort det.
  • Loggat in.
  • Rensat lite i Zelanies inventory och bank.
  • Skickat över saker från de andra karaktärerna som kan vara användbara eller värda att sälja på den nya servern.
  • Fyllt i alla uppgifter på hemsidan.
  • Skrivit "I AGREE" i en liten grå ruta.
  • Fixat en söt liten flyttbild i photoshop som jag tänkte använda här på bloggen.
  • Gjort om den bilden då photoshop hängde sig mitt i allt ihopa och jag inte sparat skiten.
  • Skrivit om flytten på bloggen.


Nu är det bara att hoppas att allt flyter som det ska så kan jag börja spela med David och hans gäng om bara några dagar.


G.A.F.L
// Daniel Moretto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0