Hemma!

Yes då var man hemma!
Ledig imorrn så funderar nästan på att knäcka en öl, om vi har nån i kylen dvs.
Som jag skrev i morse har jag FF iukväll så det blir till att slappa ordentligt! Kanske pallrar mig till Toscana och köper en Pizza innan de brinner ner igen. För er som inte är insatta så har pizzerian på hörnet brunnit ner ganska ofta på sista tiden.

Imorrn ska jag faktiskt göra något så ovanligt som att träffa en vän! (ja jag har sådana) Det var en trvlig överraskning jag fick när jag loggade in på facebook och såg att felicia var på kompisresa. Ska tydligen träffa folk i västerås och klämmer in en lunch med mig.

Just nu funderar jag faktiskt på att logga in på WoW och förbereda för serverflytt. Faktumet att man numera kan dualspecca sina karaktärer och möjligheten att spela med lite RL (real life) vänner gör att den löjliga idén att mitt liv av någon anledning skulle vara bätrtre utan WoW grusas sönder mer och mer. Och så fick jag ju 8/10 på nördighetstestet, då måste man ju spela WoW!!

Frågan är bara vad jag ska spela som Zelonn eller Zelanie..
Jaja, dagens I-landsproblem.


G.A.F.L
// Daniel Moretto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0