söndag

Ja så var denna helg nästan över. Om en vecka går jag på semester, ska bli så jäkla skönt!

Förmiddagen spenderades innomhus då jag visste att eftermiddagen skulle bli i solen. Vill inte bränna mig mer än vad jag redan gjort... Vi åkte till Tones föräldrar för att fira hennes bror och far som fyllt år under den gångna veckan. Trevligt vart det med fika, småprat och ett dopp i poolen. Eller dopp och dopp, det vart visst någon form av badminton-turnering. Tone hävdar bestämt att hon vann men ni kan ju själva räkna ut hur det ligger till i den riktiga världen.


födelsedagsbarnen


Maten


Den som inte krigar vinner inget


Då det inte fanns någon domare att påverka försöker hon helt enkelt med bollen istället, vi har fortfarande inte kommit fram till om hon flirtar med den eller hotar den med stryk..



G.A.F.L
//Daniel Moretto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0