så lite, så mycket

Som jag tidigare berättat är ju detta den sista veckan innan jag går på semester. Men idag på jobbet hände något som gjorde att denna veckan vart så mycket lättare. Tanken var att jag skulle jobbat mån, ons, tors, fre, lör, sön men nu var det så underbart att min chef tydligen tagit bort min helg! Ja man har tydligen rätt till ledig helg innan semester! SMID!! Bara tre dagar kvar innan semestern!

Jag är ledig imorrn och då skall vi tydligen börja dagen med att gymma, IKEA har gått ifrån tanken med ett gym-kort åt alla på nautilus då de allra flesta som tränar anser att nautilus suger och således inte utnuttjat kortet till annat än gratis bad på sommrarna! Nu skall vi istället få en fast summa per anställd att använda där man själv vill träna. Så jag skall följa med Tone till friskis imorrn! Kan bli roligt, sist konstaterade ju min nonna (mormor) kmed ett glatt fnitter att min mage börjar likna min pappas! Så kan vi ju inte ha det!!!

Så hade jag faktiskt tänkt vara lite händig imorrn oxå, de ni!! Mycket spännande och ett otroligt hantverk kommer utföras imorgon på balkongen! Kom förbi så får ni se, det händer inte så ofta!

Nu blir det wow en stund, eller hjälpa Tone med muffinsen, får se om hon tillåter min närvaro i köket under en så invecklad procedur som bakning!


G.A.F.L
// Daniel Moretto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0