Lördag Kvällen

Ja i lördags var det ju som tidigare berättat dags för fotboll, fest och sedan utgång.
Kvällen började riktigt bra här hemma med lite dricka och musik innan David ringde och vi kom överrens om en mötesplats. Det vart Pizza på vägen på västerås sämsta pizzeria (näst efter den som ligger jättenära där vi bor). Tappade Davids vitsås påvägen gjorde jag oxå så fick springa tillbaka för att köpa en ny.. mutter!

Väl framme vid alva så vart det idel sura miner i 94 minuter fotboll för Sverige spelade som sopor. Dock bör nämnas att Klacken fram till danmarks 1-0 mål var nhågot av det vackraste en svensk någonsin gjort i anfallszon, synd bara som sagt att det var anfallszon på fel sida av planen..
Efter matchen blev det i allafall en del gladare miner då det började spelas musik och en fåtölj fick ge plats åt ett mindre dansgolv. Träffade en kille på festen, Alvas bror förresten som var riktigt grym på att dansa. Då menar jag verkligen RIKTIGT GRYM! Hur kul som helst att se den kroppskontrollen. Het självlärd var han också.

Krogen vart det sen. Blue Moon Bar. Tänk att man blivit så gammal att det är dit
man skall gå när man går ut nu. Första gången jag var där och vart glatt överraskad åt att de hade ett golv med bra musik på! Jag lyckades övertala några av IKEA-ligan att stanna på det golvet med mig en timma om vi gick till deras golv sen, och så vart det. Den senare hälften av ute-kvällen spenderades bland såndär hipp krogen-musik som alla tycker är så bra.. suck igen! Men kvällen avslutades med hamburgare på Mc Donald's och promenad hem.

Kvällen får sammanfattas som lyckad tycker jag!


G.A.F.L
// Daniel Moretto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0