Kväller

Suttit i soffan med Tone ända sedan jag kom hem från jobbet. Inte riktigt hela tiden men nästan. Pappa var förbi en sväng och hjälpte till att ta ner fläkten (de ska ha nån genomgång imorrn) och så fick han med sig en hög av alla de kakor Tone bakat inför hans 60års dag. Säsongsavslutning var det på desperete housewives också, döm mig inte jag kollade på det för att få mysa med Tone!

Imorrn har jag en rätt skön dag, slutar 17.00 och ser verkligen fram emot det. Jag vet att jag var ledig hela helgen men ändå så kan man knappt vänta tills man får några lediga timmar. Är ruskigt sugen på att lira wow nu, de senaste dagarna och helgen vart det ju inget alls. Känns som det är dags att dinga 80 nu!

Får se hur det blir nu, är i valet och kvalet mellan att logga in och kolla hur mina auktioner går eller om jag ska krypa ner i sängen och snarka.

G.A.F.L
// Daniel Moretto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0