God morgon solstråle

Hej hej. Nu sitter jag här i karlstad i våran improviserade soffa (den riktiga kommer om någon vecka). Tills dess får en madrass och några stora kuddar fylla funktionen.

Det öste verkligen ner hela vägen från Västerås igår, skittråkigt att åka om man inte ens kan njuta av utsikten.. asfalt, asfalt asfalt, Åh shit ett roadkill! .. Asfalt ..

Väl här så åt vi tacos och spelade kort, självklart vann jag! Ett av spelen i alla fall.

Just nu sitter vi mest och försöker vakna. Har ätit smoothie och smörgås till frukost och snart tänkte jag försöka låna duschen. Ni ska se deras lägenhet, eller ni kommer få se deras lägenhet när jag orkat fota lite mer. Den är jättehäftig. Sen får vi se vad som händer under dagen, ut på stan är bestämt men sen då? Vad gör man på stan i Karlstad? Det märker vi, om någon vet något kan ni gärna komma med förslag.


G.A.F.L
// Daniel Moretto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0