Gammal gubbe..

Ja då var man hemma från jobbet igen. Känner mig riktigt gammal, har krämpor överallt. Ont i ryggen, trött i benen, hungrig.. Men som tur är har jag en sambo som jag tänkte försöka övertala att massera mig lite.

Blir en lugn fredagkväll här hemma. Kanske blir nån film eller så med Tone i soffan. De under oss har fest, eller det sitter en massa ungdomar och dricker öl där i allafall så får se hur sent vi kommer kunna somna. Imorrn är det fest med fotboll hos Alva (och Magnus) heter det väl snart. Men smart som man är tänkte man gå på systemet imorrn, lycka till med det på nationaldagen, pucko!

Jagg tippar 2-1 till Danmark! Bara för att...


G.A.F.L
// Daniel Moretto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0