gaaaah!

Ibland blir man bara så frustrerad!
Vi har nu suttit i typ tre timmar med samma instanc varav minst en av dessa timmar var på sista bossen. Viss människor är tröga det har jag inget emot men vissa är såå tröga!! Jag har skrivit ett inlägg tidigare (som inte är publicerat pga att jag skrev det när jag var trött o inte orkat kontoll-läsa det) det handlar om att man innte skall hacka på korkade spelare då man först skall se till sigsjälv och hur man kan hjälpa denna spelare att bli bättre. Tro mig jag försökte, och min trogne vapendragare från guilden försökte och en till i gruppen försökte, men det gick inte in!

MEN så efter en timma och lite till så dog fanskapet! Men inte droppade han mina byxor för det.. Vilket betyder att jag kommer få sitta här och göra denna förbannade instance igen! the Occulus, jag hatar dig!


Men man fick flyga på jättefina drakar under hela striden med sistabossen!


Såhär ser mitt UI ut när jag spelar för er som undrar, fint va?


Nu ska det sovas! Natti.


G.A.F.L
// Daniel Moreto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0