tv

Hej hej!

Jag kollar ganska sällan på TV, ja visst jag sitter vid tv'n men då är det oftast film eller spel som gäller. Detta medför att jag nog blir ganska lättroad av "vanlig" TV. TOne har ockuperat den stora datorn ikväll för att blogga och pilla med bilder så då satt jag mig och kollade på:
  1. Room Raiders
  2. A double shot at love with the Ikkitwins
Stört dåliga program i sig, men sjukt underhållande i nummer 2 så slogs deltagarna i publiken två gånger (!!) och då var detta typ ett sånt där efter programmet avsnitt sär de mest gick igenom massa pinsamheter från tiden i programmet. Program idéen är ju inte så dum heller. Ta två bisexuella storbystade blondiner och säg att de söker kärleken, sen skickar man in dem i ett hus och eter dem ett tjugotal andra människor som man håller stupfulla under hela programmets gång.... Det kan ju bara bli underhållande! 

Länge leve den moderna televisionen! Nej fan ge mig M.A.S.H och hem till gården. suck!


G.A.F.L
// Daniel Moreto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0