Hopplöst

Fan bara för att Power Meet är i stan så verkar det som om alla tgrafikregler och vanligt folkvett försvunnit helt och hållet! Skulle hämta Erik (Tones lillebror) inatt och skjutsa hem honom och en kompis. Det står tamejfan raggare parkerade överallt, i korsningar, mitt i enfiliga gator och dessutom har man stängt av alla trafikljus för att underlätta cruisingen! gaah!! Fick snurra runt i 10 min innan jag hittade en väg som man faktiskt fick åka eller kunde ta sig förbi de feta äcklen som stog och pratade mitt i gatan!

Folk säger att Power Meet är bra för stan, jag tillhör en av de människor som inte håller med. Visst, kul att sätta västerås på den internationella kartan, men fan för allt drägg som kommer. Hur kan så äckliga människor kunna äga så fina bilar? Jag fattar det inte. Powermeet borde göras om så att alla som äger en fin bil får hyra ut den till en nykter och välvårdad chaufför som kör runt bilen ett varv och sedan parkerar den på ett fint museeum medans "raggarna" själva låses in i en idrottshall där de inte stör omvärlden!

Äckel!


G.A.F.L
// Daniel Moretto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0