Förlåt.

Vill be om ursäkt till alla som läser min blogg där det inte finns något att läsa.
Sitter i sthlm hemma hos Sofia och har goda planer på att bli full! Vi ska vinka av Emil som imorrn åker till gotland och sen drar österut i månader! det aset!! han missar t-om. min födelsedag! (så nu har jag fått in smygreklam för den oxå!)

Just nu dricker jag en grogg på BURN och vodka, nån skum svart vodkaflaska från utlandet.. Jag vill ha öl, men den är inte kall ännu.

Har för övrigt blivit överfallen (!!) ... Eller det var en fet finsk tant soim ramlade på mig när T-banan bromsade. Hon föll som en fura och hård som jag är bromsade jag hennes fall, kanske inte på mjukaste sätt då hon mer eller mindre rasade rakt ner på marken som om hon just slungats rakt in i en vägg! (lite glad att jag stod pall, elak? Javisst!)

Sofia har tydligen laddat en massa swing musik i playlisten så jag kommer bli packad OCH hög på musik ikväll. party party!


G.A.F.L
Daniel Moretto 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0