äntligen kväll!

Ja så skönt med kväll. Känns som det vart en lång dag idag, Gymmade ju i morse, vilket kändes skönt.Det kommer det däremot inte göra imorrn när jag vaknar! Om någon har ett bra recept mot träningsverk så får ni gärna dela med er, mitt recept "liga kvar i sängen och inte röra en fena" funkar og inte..

Panikåkte ju till enköping idag och besiktade bilen. Den gick igenom utan problem! Påvägen därifrån lyxade jag tilll det med en lunch på mc donalds. I bilen dock eftersom jag var borta över lunchen.. och lite till.. Fick ett sånt där fint glas, rosa var det oxå!

Lätt mitt nya favoritglas!

Imorrn är sista dagen innan semestern! Bara 10 arbetstimmar kvar sen är jag ledig i tre veckor!! Jag längtar så enormt! Alla behöver en semester men just nu känns det som jag behöver två!!


G.A.F.L
// Daniel Moretto

Kommentarer
Postat av: Sofia

aah! Jag vill också ha ett rosa glas... Fick ett blått i söndags.. :(

2009-07-06 @ 22:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0