Tragiskt men sant!

Jag har just suttit ensam och kollat på "how to lose a guy in ten days"!
Tragiskt eller hur, men jag tcker den är SÅ bra. Ja jag vet det är värsta romantiska komedin och den är så extremt amerikans-romantisk-komedi som det bara går, men den är lika bra varje gång! Tone håller inte med så hon gick och la sig!


Kate Hudson är ju för övrigt en av de vackraste skådisarna som finns!

Ledig imorrn, massor att göra. Fika med Danne, skjutsa mamma, tvätta, städa, åka till gymmet.. Nya IKEA katalogen kommer imorrn oxå. Glöm att jag åker till jobbet och fixar en!


G.A.F.L
Daniel Moretto

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha!

Åh vad bra att du är som du är :)

Jag satt också som klistrad framför denna film, igen. Vet inte hur många gånger jag sett den, och ja den är lika bra varje gång. Särskilt slutet :) Kate Hudson är grymt snygg!

Magnus satt vid datorn typ hela filmen :P

Kram på dig!

2009-08-13 @ 09:42:04
URL: http://namnnil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0