Ny dator!!

iiiih idag har jag fått en ny dator, eller igentligen är det en gammal häck som tjänat sitt syfte på Bookia och som nu skulle kastas. Då fick de anstälda plocka med sig de hem om de ville, kommer bli kul. Ska se vad den duger till.

I övrigt har jag haft en soft start på veckan två stycken 9-17 dagar och så ledig imorrn. Perfekt då den nya patchen kommer o allt!

Hörde dessutom att det var medeltidsdagar i arboga nu i helgen. Tänkte ta mig dit, få njuta litet av medeltiden nu när man missar veckan på ön. Gäller bara att hitta någon att åka dit med, Tone jobbar..

Nu skall jag farma lite kött i WoW innan det blir sängen. Höres imorrn kanske!


G.A.F.L
Daniel Moretto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0