Morrn morrn!

Igår efter bannlysningen hemmifrån åkte jag förbi spicy hot och sen vidare hem till Nessie. Jag tog en "14" och hon hade ångest så det vart tre små rätter. Visste ni att det bara skiljer 7kr mellan tre och fyra små rätter? Nu vet ni så köp fyra nästa gång så får ni nån currygrejj oxå. Väl hos Nessie kollade vi på film, bakade, och googlade en massa på Johny Depp. Fick oväntat besök av Emma oxå så det var en riktigt trevlig filmkväll!

Vad jag spenderade resten av kvällen/natten m,ed tänker jag inte berätta för er. Det får ni själva läsa om i Tones blogg om hon nu känner för att dela med sig..  Nu bär det snart av mot hallstahammar för att fira min kära mor som fyller 56 idag!

Vill bara uppmärksamma alla som kan ha missat det att Tim Burton regiserar Alice i underlandet! Och allas vår favoritskådis Johny Depp som alltid medverkar i Burtons filmer skall gestalta den galne hattmakaren!

Han gör ju så underbara rolltolkningar!


G.A.F.L
Daniel Moretto

Kommentarer
Postat av: Mona

Här hemma dyrkar vi Tim Burton (och Jesus, för husfridens skull. Jag längtar ihjäl mig efter Alice i underlandet-filmen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0