Insikter..

Idag har jag vart med om väldigt mycket annorlunda saker, men det är två konstika känslor i magen som kommer hänga kvar.. Nej det är inte baksmälla.

Den ena känslan fick jag när jag stod på färjeterminalen i Nynäshamn och hade hälsat på Jaouvetarna och pratade med Loke men att sedan INTE gå på färjan utan vända om och gå till bilen.. Konstig känsla, man inser att man verkligen saknar medeltidsveckan! Lokes spelningar i gravarna, Trix eldshow, impro-bataljen och mest av allt allt folk som man i princip bara träffar under denna vecka varje år!





Den andra känslan fick jag efter att jag sagt hejdå till Sofia på Centralen. Nu har han verkligen åkt. Emil har åkt och han kommer inte tillbaka förrens i februari!! Jag kommer VERKLIGEN sakna dig mannen! Hoppas du inte drar på dig alldeles för mycket konstiga åkommur under din resa!



Ta hand om dig Mille, ses i Thailand i jul!


G.A.F.L
Daniel Moretto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0