Hej igen

Hej alla mina trogna läsare, annelie och typ... Nån mer! Jag ber om ursält för att jag inte uppdaterat som jag lovat när vi träffats..

Ikväll blir det kräftskiva, sitter och väntar på att Daniel och Nessie skall komma hit. Ska bli riktigt trevligt.

Annars har dagen vart rätt skön, hängt en massa nya vitvaror på jobbet så ni kan ju ramla in och spana in dem. Jobbade med David idag oxå det är alltid lika roligt, bättre att vara två än att vara ensam som hackar på Helena! hehe, tycker nästan lite synd om henne. Fast bara nästan.


G.A.F.L
Daniel Moretto

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser! :D

2009-08-22 @ 19:45:06
Postat av: Anonym

Jag med! ;D

2009-08-23 @ 11:08:39
Postat av: Danne W

Tröttnade på min gamla tråkblogg så jag skapade en ny....wakeupandsmellthefuckingcoffe.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0