Skräll

Ojoj. 22 timmar sen senaste uppdateringen, ber hemskt mycket om ursäkt alla mina fanatiska läsare.. gomen nasai!!

Kom hem igår efter en skitdag på jobbet, verkligen allting strulade.. *suck* Satte mig och började pilla med tones blogg men höll erkligen på att få hjärnsläpp på allt som buggar när man är inne i kodmallarna och glömmer en } eller dylikt.. Så jag satte mig och kollade på Bleach istället! Kan inte säga det tillräckligt ofta, sjuukt bra serie!

Har en ganska soft dag idag verkar det som, slutar 17.05!! Tro det eller ej 17.05!! Man kanske tillochmed har krafter kvar att göra något när man kommer hem. Tyvärr ska Tone på fest hos en vän som fyller år så det får bli en slappar-kväll ensam.

Gjorde även ett test på face-book som tydligen indikerar att jag är 8/10 på en skala av nördighet medans Sofia (Ja du Sofia) tydligen bara vart en 4a, skrattretade! :P

Höres ikväll!


G.A.F.L
// Daniel Moretto

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, jag döljer det väl! ;)

2009-05-20 @ 10:08:34
Postat av: EMil

Det gör du inte alls, jag ger dig en 11/10

2009-05-20 @ 15:08:28
Postat av: Jag

Nej det gör du inte fia!

Jag håller med Emil på denna punkt.

2009-05-20 @ 18:36:47
Postat av: Anonym

I min värld gör jag det ;) Och en 11/10 är jag inte alls.. :'(

2009-05-20 @ 23:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0