Hej.

Hejsan!

Som första inlägg i min nya blogg tänkte jag bara om hur mycket jag hatar randiga bakgrunder.. Ganska mycket..
Just där för tänkte jag genom omvänd psykologi försöka få migsjälv att öka farten med att göra en design till min nya (för tillfället) groteskt fula blogg.

Nu har det tagit nästan 2 månader att starta den här bloggen, men med tanke på att jag velat få designen färdig innan jag börjar skriva har det inte blivit av.

Så i detta första inlägg på denna nya blogg har vi lärt oss två saker om undertecknad.
1. Han (jag) tycker inte om randigt.
2. Han (jag) är slö..

Mycket viktiga saker precis som det mesta är i bloggarnas värld.


G.A.F.L
// Daniel Moretto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0