Trodde att jag var bra!

Här har man stannat på ICA och köpt rosor och cyklat hem som en iller i motvind för att hinna överraska Tone innan hon skall iväg till Albin och kolla på Grey's anatomy. Stackarn vet för överigt inte vad han ger sig in på. Men i alla fall, hem kommer jag med rosor och en massa kärlek. Här skall jag redogöra för hur det hela gick till.
  • Daniel kliver in i lägenheten och håller blommorna gömda. BRA
  • Tone kommer ut i hallen och ser fortfarande inte blommorna. BRA
  • Daniel rycker fram blommorna och ger dem till Tone. BRA
  • Tone blir överlycklig! JÄTTEBRA
  • Tone frågar Daniel varför han ger henne blommor idag. MINDRE BRA
  • Daniel säger att det är för att hon stått ut med honom i 3,5 år idag. BRA
  • Tone drabbas för ett ögonblick av panik att hon skulle glömt bort det. BRA
  • Tone sansar sig snabbt och påpekar att det är nästa månad. MINDRE BRA
  • Daniel inser att hon har rätt. JÄTTEDÅLIGT!!!  
Vilken klant! Jag tänkte att vi blev tillsammans tredje Januari, det är tolv månader på ett år och idag är det tredje Juni. 12/2=6! glömde kanske att den sjätte månaden inte riktigt gått och att man då borde ge henne blommor den tredje Juli.. Åter igen KLANT!!!


Tone vart i allafall jätteglad och om än gladare vart hon när hon insåg att hon då borde få blommor igen i Juli.

Så kan det gå när man försöker vara duktig.


G.A.F.L
// Daniel Moretto

Kommentarer
Postat av: Danne W

Hmmmmm....klantigt värre...

2009-06-07 @ 13:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0