Flyt

De hade en ny besiktningstid imorgon kl 1400 i enköping, occ min chef var så snäll att han gav mig långlunch så jag hinner till den! puust! Slipper vi cykla till Hallsta i helgen!

Nyss tuggat i oss lite lunch, Tone ligger på balkongen och försöker mörka ner sin blekhet lite granna och jag har en timma kvar innan jag skall börja ta mig mot IKEA. 15-20 ganska slapp tid faktiskt. Har ni någonsin badat en perserkatt? Det är en syun, men jag får aldrig ta kort på henne när hon står där, tanig och blöt. Tone tycker att et är mobbing. JAg tycker det är humor på hög nivå.. Nu knallar iaf Majha runt och är tuffsig, men ren hon slickar nå förbaskat för att alla hårstrån skall ligga rätt!


G.A.F.L
// Daniel Moretto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0