Kursdag 2

Panik nu på morgnen, var lite väl optimistisk med klockan innan jag gick och lade mig igår så nu är det panik. "Varför sitter du här då?" tänker ni. J för att jag har kurskamrater som är snälla och hämtar mig med bil. Tack elin.
I helgen skall jag till karlstad!! Jag ska träffa Emma!! yay! Hon har pluggat i tre år nu och precis tagit examen. Duktig Emma! Jag skäms lite över att jag bara varit och hälsat på en gång under alla dessa år.. Nästan två faktiskt men just den helgen då jag var i Karlstad hade Emma åkt hem till Västerås. Tajming Berit!! Kul som fan ska det bli i alla fall!

Nu är det dags att gå ner till gatan och bli upphämtad! 


G.A.F.L
// Daniel Moretto 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0