Blubb blubb..

Vaknade före klockan i morse. Surt men lika bra att gå upp, Tone är sjuk och har totalt tappat rösten så det var la lika bra att gå upp innan klockan väckte henne också. Tänkte ta mig ett bad för att slapna av och njuta lite innan det bär av till kursdag 3 på jobbet. Men det vart inte riktigt så skönt som jag föreställt mig. Jag låg där i badet och allt var tyst, väldigt tyst, för tyst! Inte ens katterna hördes. Jag fick plötsligt känslan av att vara ensam, helt ensam i hela världen och det var långt ifrån en behaglig känsla. Jag vet att så inte är fallet men ändå, jag torkade snabbade på badet till en dusch och skyndade mig ut ur badrummet. Jag kan inte förklara känslan på något sätt. Världen bara kantrar runt om en när man minst anar det. Det skall bli skönt att komma bort en sväng och träffa Emma i helgen.


G.A.F.L
// Daniel Moretto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0