trött

Riktigt trött är jag nu, undrar om det sitter i fötterna..
Har insett att mina skor börjar ha gjort sitt. Ingen sula kvar alls. Suck jag som hatar att köpa skor. Om någon ser ett par snygga svarta skor kan ni väl skicka en bild och berätta vart jag hittar dem så slipper jag leta. 

Har verkligen ingen aning om vad jag ska hitta på nu. Sova känns som ett alternativ jag skulle kunna tycka om men så ser man att klockan bara är 21.09, pensionärsvarning på mig! Måste ju vara vaken tills nessie kommer hem och letar bestick oxå. Den reaktionen vill man ju inte missa!

Kollade på avsnitt 74 av bleach nyss och efter händelserna i soul society har serien verkligen tagit en oväntad vändning. I början trodde jag att det bara skulle vara några avsnitt av fillage men nu känns det alldeles för seriöst för det. gaah vad bra den serien är. 

Nu ska jag nog störa Tone lite i hennes skrivande, hon är så söt när hon är irriterad.. 

G.A.F.L 
// Daniel Moretto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0