Reklam

Och för er som inte märkt det så har det tillkommit någonting här till höger

Ja jag känner att jag behöver förtydliga riktningen. Sofia HÖGER!!

Det som tillkommit är i alla fall en reklam grej. Om ni läser detta inlägg i efterhand så ligger reklamen högst upp på den högra sidan av denna blogg. Om ni klickar på reklamen så kommer snabba internet ta er till en annan hemsida. Där kommer ni kunna ta del av den underbara serien Vampires Suck - unlife is not easy in a world of darkness som uppdateras varje måndag. Serien är skapad av Linus Larsson, en god vän till mig. Det är för övrigt samme Linus som är designat min tatuering. Serien är helt underbar och jag råder er verkligen att surfa in på den!


G.A.F.L
// Daniel Moretto

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är ju faktiskt 50% chans att man gissar fel...

2009-05-24 @ 10:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0