PanterTanter

Idag vart det lite småpanik på jobbet, sjukdom och underbemanning gjorde att vi tyvärr var tvugna att skicka hem folk på slutet. Vi hade inte personal att hjälpa alla. Man kan ju inte säga att det känns bra direkt men man känner ju att man lever! 

Åkte och handlade på ICA Maxi efter jobbet iaf och ni ska veta att det satt långt inne, var så trött att det skulle vart skönt att skjuta upp det tills imorrn. 

Redan innan jag kommit fram till parkeringen såg jag dem, pantertanterna och nån stackars farbror. Vem tror ni sitter mitt i högen av dem då? Jo min älskade supertant; Tone "älskling pälskling" Ögaard!! Och tro att hon hade charmat dem. Numera är hon en fullkomligt accepterad pensionär i gänget. Bara sommarkryss och syjuntor som fattas.

De hade i alla fall ängnat kvällen åt att plantera blommor, räffsat lite ogräs och fikat (jag misstänker att fikat var dominerande av tidsplaneringen). Självklart sällade jag mig till pensionärsklubben där ute och passae på att äta upp de resterande korvarna och kakorna. Kul att äntligen få se en del av alla som bor i vårat hus och få veta vad som händer i föreningen.

Nu ska det spelas WoW!!


G.A.F.L
// Daniel Moretto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0