ojojoj!

Shit vilken dag det var på jobbet, kändes som att hela västerås var på köksavdelningen samtidigt. Vid ett tillfälle stog jag i ena änden av avdelningen och jag kunde verkligen inte se mina kollegor på andra sidan för att det var så tjockt med folk. Blir faktiskt lite rädd för hur helgen kommer bli!

Hade tänkt hyra en film idag, X-men, den första. Vi var och såg X-men orgins: wolverine på bio för ett tag sen och tyckte den var bra så då kan det vara roligt att se vad som hände efter det. Men hör och häpna ingen av filmuthyrarna (jag var iofs bara hos två) hade den inne, alla var uthyrda. Så det vart pizza och vänner i soffan istället. Avsnittet "the one after "I do". Vänner är verkligen så otroligt bra! Jag brukar ha svårt att se om samma serie gång på gång men med vänner är det en helt annan sak. 


G.A.F.L
// Daniel Moretto



Kommentarer
Postat av: Mona

Jag har alla x-men filmerna så du kan låna dem av mig istället. Ja bor ju liksom nära jobbet så det tar dig exakt en minut att hämta upp dem.



I love x-men! Men, jag är ju i och för sig en sucker för allt som har med superhjältar, vampyrer och knasiga förmågor att göra.

Postat av: Jag

Jag ringer!

2009-05-23 @ 07:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0