Nya skor en flaska svett och trevligt sällskap

Japps då har jag kommit hem, igen. Var hemma en stund tidigare men den spenderades i solen på balkongen och inte med er, jag hoppas ni haar överseende mer detta.

Köpte två par nyua skor idag, ett par att ha privat och ett som jag kan jobba i. skrev ju tidigare om hur mina nuvarande skor dödar mina ben och rygg. Äntligeh har jag ett par med lite sula! Och det bästa av allt, inget av paren har Snörning! yay!!
Dessa fenomenala skor inhandlades på skopunkten i västerås där de för övrigt har tag 3 betala för 2 vilket medfor att jag då kunde "köpa" ett par skor åt Tone i present. Det är den bästa sortens presenter som inte kostar något!


Mina nya vardagsskor

Att jobba i


Satt som sagt på balkongen en sväng idag, tänkte försöka få lite färg, och shit vad varmt det vart! Svettades som en liten eskimå i egypten. Men gött var det. Ska försöka hina med lite imorrn innan det bär av till mammorna som ska firas. Sol sol och koskit på marken, mycket trevligt att sommaren äntligen hittat hit.

Nu sitter jag här med Danne brevid mig på Tones mac medans tanterna är i köket och lagar mat. blir nog en trevlig kväll det här!


G.A.F.L
// Daniel Moretto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0