Kväller

Ja så nalkas då kvällningen. Körde just hem Daniel och Nessie efter en trevlig middag med massa prat. Daniel skall jobba i natt och jag skickar mina starkaste sympatier till honom och hoppas att det inte blir allt för jävligt inatt, med marknad och allt.

På tal om marknad, fan vad mycket skit det är på marknader idag! Förr fanns det i alla fall en liten möjlighet till att hitta små rliga fynd eller lite fint hantverk på marknader. Idag består de till 35% av strumpor 50% T-shirts med skumma tryck och resten Langos.. Tråkigt, mycket tråkigt. Fjortisar och trailer-trash överallt, förlåt men det är sant! Men jag fick i alla fall tag på det jag letade efter, strumpor! Jag hade hål i alla mina par innan idag. 

Ikväll blir det WoW, tänkte försöka "dinga" (slang för att man går upp en level, gubben blir bättre helt enkelt) 75. Hoppas på att få komma med i en guild också, det låter ganska lovande på forumet de gillade min ansökan. får se hur det blir med det, håller alla tummar jag har. Fick reda på en ganska rolig sak idag förresten Zelanie, det namn jag givit åt min karaktär beyder faktiskt något! Jag tog det för att jag såg namnet Melanie i en bok och gjorde om det eftersom att alla mina karaktärer skall börja på Zel. Hursomhelst är Zelanie fritt översatt från slovakiskan detsamma som ordet Wish på engelska som då blir önska eller önskan på svenska. Häftigt va!? (Tur är det att det inte betyder bajs eller något liknande).

Natti på er alla, får se om jag skriver igen sen.

G.A.F.L
// Daniel Moretto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0