Hemma

Då sitter jag hemma hos mamma och pappa i halsta nu och väntar på att:
1. bilverkstan ringer om en ordentlig lånebil .
2. klockan blir 12 så jag och mamma ska ut och luncha.

Med ordentlig lånebil menar jag någonting som rullar utan att man behöver putta den framåt, tills vidare har jag fått låna "transiten" det är en gammal rostig skåpbuss som holmax bilservice använt sig av hur länge som helst för att köra diverse saker i.

Ska nog hälsa på Nonna en sväng innan lunchen oxå nu när man ändå är här. Nonna det är min mormor, nonna=mormor/farmor på italienska. Mycket praktiskt med ett och samma ord för båda.

Förresten så kände inte min egen mor igen mig i telefonen idag... Undrar om det är ett tecken på att jag ringer henne för sällan eller om det var telefonen som förvrängde min röst på något mysteriskt vis, jag tror starkt på det sist nämnda. Som hämnd tänker jag dricka upp deras cola. Bwahahaha!!! X



aaaah shit ni måste bara kolla på bleach!
Tack leffe för denna underbara serie.


G.A.F.L
//Daniel Moretto

Kommentarer
Postat av: mamma

Fel fel fel..... det är det första alternativet som gäller

Kram

2009-05-14 @ 19:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0