God Morgon!

God Morgon Världen!

Vaknade i morse av att grannen hade ett stort gräl och skadeglad som man är sätter ju sådant humöret på topp! :D
Hoppade in i duschen och försökte göra mig så fin och ren som möjligt för att sedan sätta mig här och se att (!!!) Någon har faktiskt läst min blogg! Tack Cecilia Bizzi för min första blogg-komentar.

Jobbar 10.00-20.10 idag och CR-hysteri råder på jobbet, men jag lever på att jag är ledig imorrn.
Nu blir det frukost och hångel med hjärtat.

G.A.F.L
//Daniel Moretto

Kommentarer
Postat av: Tone

hihi

2009-05-13 @ 09:49:20
URL: http://tone021.blogg.se/
Postat av: Elin

Lovely att du har börjat blogga Daniel :D

2009-05-13 @ 10:13:56
Postat av: Claudia Da Ré Åbro

Kul! Det ska bli roligt att läsa vad du har för dig.. Kram Calla

2009-05-13 @ 11:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0