Fyndig rubrik.

God kväller.

Trevligt med så många positiva komentarer om bloggen, folk verkar tydligen ha en inbillning om att mitt liv är bra mycket intressantare än vad det verkligen är.

Ta idag som exempel. Jag har vart på jobbet........... sen då?
Cyklade som en galning på vägen hem i ett försök att undfly de moln som elakt hängde och hotade med att dränka mig i ett skyfall. Det var sådanadär moln som är så grå och elaka att man vet att de kommer öppna sig lagom till när man har hundra meter kvar hem. Men tydligen så var dessa moln bara sugna på jävlas med mig och hjälpa Tone i hennes plan att motionera mig oftare. Hon (tone) har fått mig att att ta cykeln tre dagar denna veckan och de (molnen) fick mig att trampa som en tok hela vägen och nu då... Jo det regnar inte och jag kommer ha träningsverk i låren imorrn! ..Mutter..

Därimot så har jag idag kommit till insikt! TA-DAA!
Jag är ett geni! Eller, det kommer och går lite i vågor men jag har i alla fall ljusa stunder till skillnad mot vad somliga tycks tro! Vi (jag, tone, daniel och nessie) ska ut och äta på fredag och vi har lite tajt om tid så vi vet inte vem som kommer hinna först till restaurangen. Jag kom då på det genialiska att boka bord i namnet Daniel. TA-DAA! Då spelar det ju ingen roll vem som kommer dit först! Genialiskt!!
Det som gjorde det hela midre lyckat var att jag bokade bord till fel dag.. Telefon-killen fnissade åt mig med kinesisk brytning när jag ringde tillbaka två minuter efter det att vi lagt på för att fråga vilken dag jag hade bokat till.

Nu siter jag i alla fall här igen och funderar över vad jag ska göra. Tone kollar på Grey's anatomy och jag har ett enormt sug efter att spela WoW (World of WarCraft; läs mer om detta underbara onlinespel här). Men jag har slutat.. Så vad skall jag då hitta på istället för att spela WoW som jag faktiskt vill göra men har slutat med?

Som jag ser det har jag tre alternativ:
1. Ta bort den groteskt fula randiga bakgrunden på bloggen och bygga lite på min egna design.
2. Kolla på bleach som är en grym serie som ni garanterat kommer få höra mer om på denna blogg.
3. Spela WoW.
... Jag borde nog bygga lite på Tones bloggdesign som hon tjatar om och jag lovat att bygga färdigt men det är inget bra alternativ tycker jag så det räknas inte.

G.A.F.L
// Daniel Moretto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0