Fredag eller är det måndag?

Ja då var det fredag igen, eller som på mitt schema kan ses som en måndag då min arbetsvecka börjar nu igen.

Igår kom första krönikan upp som sagt, hoppas den väcker känslor och funderingar hos folk. För er som tycker att jag skriver som en kratta kan jag gjädja er med att det blir bättre. Ord är som matte eller kondition, du måste använda dig av det för att det skall kunna bli bättre.

Igår kväll gjorde jag och Tone något väldigt mysigt.
Vi tände ljus i sovrummet och plockade fram massageoljan. Denna gången var det jag som masserade men jag skall försöka övertala henne om att det betyder att jag har en innestående.. Som om det kommer fungera.. Kan i alla fall rekomendera detta till alla, sjukt bra relationsvård. Hur mysigt som helst!






















G.A.F.L
// Daniel Moretto

Kommentarer
Postat av: Mona

Äh, skärp dig! Du ska inte ursäkta dig. Om nu någon superpetig sitter och ojjar sig över ditt språk, som det givetvis inte är något fel på, så är den personen faktiskt en dummis vars tyckande alla bör skita i. Jag tycker det är sorgligt med perfektionister som ens lägger märke till språkbrister i bloggar och dylikt. Så onödigt! Jag vet vad jag pratar om för jag är extremt språkmedveten, vilket medför att jag inte kan läsa vilka böcker som helst om inte författaren har ett vettigt och flygande språk. Men daaaaaa, när det gäller bloggar, krönikor och sådana texter är det ju något helt annat.



Kram!

Postat av: Jag

Tack Mona! :D

2009-05-23 @ 07:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0