Festligheter

Ledig helg. Aldeles för slö för att skriva något på bloggen. Jag har en känsla av att det gör mig till en dålig bloggare..
Fram tills nu har dagen tillbringats så slappt som möjligt. Spelat spel, kollat på film, bara tagit det jävligt lugnt.
Funderar på att lägga mig i ett bad snart. Borde kanske äta något oxå.

Ikväll är det Personalfest på IKEA. Hoppas det blir kul men har en känsla av att det kommer floppa. Grillat och öl är i och för sig aldrig fel.

Nu vet jag i alla fall hur jag skall göra tones blogg. hon har ritat en jättefin teckning på hur hon vill ha det. för min egen del kan jag inte bestämma mig för hur jag vill ha det. Fan varför skall Photoshop vara så roligt?! Det ställer ju bara till en massa bekymmer.

Nu ska jag se om det är fler som ska till bishops runt 17.

G.A.F.L
// Daniel Moretto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0