En lång natt..

Gäääääsp!!
Tone drog iväg och kollade på film igår kväll igen, det var la ok tänkte jag hon sa att hon skulle vara hemma senast 01.00 och jag lovade att stanna uppe. Efter viss smsning under kvällen kom vi fram till att hon skule bli sen men att jag ändå skulle vänta uppe.. Hon vart jävligt sen!! 03.00 kom hon hem - tror ni jag är död nu eller! Tur att man är snäll och inte värst långinnt. Hade det vart tvärtom att jag var ute o släntrade hade jag hängt uppochner från balkongen i ett blodigt snöre såhär dags.

Lyckades i alla fall med målet för natten. Jag kom upp till level ("dingade") 75 på paladinen, bara 5 kvar nu sen börjar det roliga! Zelanie trivs verkligen på den nya servern. Hon har flera gånger fått hoppa in i olika grupper med människor som behövt en helande hand. Alla har varit trevliga och än så länge har hon inte stött på några puckon (som det rådde inflation av på den gamla servern Neptulon).

Är faktiskt riktigt glad åt att jag började spela igen. Det känns skönt! Andra spel jag spelat under uppehållet har vart bra men der finns verkligen inget annat spel kommer upp i samma liga som World of WarCraft.

Nu bär det av till mina päron för att fira mors dag och sen ska vi till kolbäck där hela släkten Ögaard med bihang sluter upp hos Mormor Turid. Undrar vad som kom först Mors eller Fars dag. Jag har en teori om det men den tar jag i ett inlägg senare när jag hunnit fundera lite mer över det.

Grattis alla Mammor som läser min blogg!!


G.A.F.L
// Daniel Moretto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0