dålig

Känner att jag är ganska kass på att blogga.
Skrev ett inlägg i förrigår och inget alls igår.. Inte läser jag någon annans bloggar heller.

Tone har i allafall fått mig att börja med hennes nya design. Ganska avskalad och därför inte så rolig att bygga tyvärr men jag får ta mig i kragen och bara få det gjort. Min egen design går åt skogen, hade tre nya ideér igår och nu när man vaknar så tycker man att alla suger.

Håller även på med min första krönika. Jag kommer lägga upp några lite då och då med förhoppningsvis lite djupare tankar och mer intressanta mämnen än det som skrivs i sådanahär "vanliga" blogginlägg.

Nu blir det frulle och sen får vi se vad jag hittar på fram tills dess att jag börjar jobba. Börjar 12.30, ingen aning vad jag gjort för att förtjäna denna sovmorgon men det kommer nog tillbaka och biter mig i röven en annan dag..

G.A.F.L
// Daniel Moretto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0