Blogg, svett och fotbollsfinal.

Oj igår vart det inte mycket bloggat.

Loggade in på WoW efter att avstängningen pga utredning om hackning brutits och det verkade som om allt var som det skulle, ingen som hackat mitt account alltså bara Blizzard som tyckte det var skumt med någon som loggade in och betedde sig som jag gjorde på ett avstängt konto.

Jobbet är verkligen hysteriskt. Igår stämplade jag ut kl: 20.58. En timma efter utatt sluttid. Då var både Gus och Tania kvar med varsin kund. Men det är häftigt att jobba under dessa förutsättningar måste jag säga. Förra kökskampanjuen upplevde jag på lagret. Det var på den tiden då alla kök låg ute på Varuutlämningen och jag kommer ihåg att sista söndagen på kampanjen ringde Gus 30 min innan stängning och sa att e hade 9 beställningar i kö, hysteriskt! Jag är glad att jag inte jobbar på söndag!

Fotboll var det i gårkväll oxå. Champions league final mellan Barcelona och Manchester United. Så direkt från jobbet åkte jag hem till Fredrik Landenberg och hans nya lägenhet för att se på matchen. När jag kom dit var matchen redan igång, barca ledde med 1-0 och Martin, Magnus och Fredrik var alla i full färd med att dricka Loka (jag skojjar inte det var loka alla jobbar idag). Det vart en mycket trevlig kväll med mat från Mc Donald's och seger till Barcelona. Martin var lite småkinkig då Man Utd. spelade som sopor och han tydligen tyckte att de skulle vinna. Martin, du måste förstå, man håller på de som vinner!! Jag menar det var ju inte direkt läge för mig att sitta där och skrika Roma Roma Roma, även om matchen nu spelades på Stadio Olympico i Rom.

Ska la ta en dusch nu hade jag tänkt så får vi höras mer ikväll när jag nu kommer hem.
Må gött.


G.A.F.L
// Daniel Moretto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0