Ännu en dag i kaos

Jupps kaos idag oxå på jobbet, helt sjukt. Så hör man hur folk på andra avdelningar tycker att det inte är så farligt. Prova jobba på kök!!

Tones cykel brakade ihop i morse när jag kommit 200 meter hemifrån, det var typ det sämsta som kunde hända. Hade som sagt vart hemma hos Daniel och Nessie för att mata och vattna deras monster (katter) så jag hade bråttom. Det slutade med att Tone fick panikskjutsa mig till jobbet. Det värsta är nästan att jag måste gå ut nu och försöka laga cykelfan så man kommer till jobbet imorrn oxå.. suck!

En positiv sak är dock att jag passade på att frysa in alla Daniel och Nessies bestick.. Hoppas de inte är väldigt hungriga nhär de kommer hem!

BWAHAHAHAHAA!!!!!!













Hur man gör? Det är simpelt, man tar en bunke slänger i alla bestick man hittar, fyller bunken med vatten och ställer in den i frysen. Man kan ju inte vakta huset/katten åt någon utan att jävlas.. Eller?

Stort grattis förresten till ovan nämnda Daniel och Nessie som slutade på en sjätte plats i Lindy Hop SM!


G.A.F.L
// Daniel Moretto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0