40

God morgon alla!!

Nu är det 40 minuter kvar tills jag börjar jobba. Äggen har precis börjat koka och tones hembakta bröd är redo att tinas. Man kommer inte långt utan en bra frukost. Speciellt om denna dag blir som de två föregående. Men det är nu det är roligt att jobba, eller roligt blir det väl aldrig eftersom att det är ett jobb men tiden går fort och man har hela tiden någonting att pyssla med.

Ledig på´tisdag och jag är riktigt sugen på att ta en skogspromenad. Det var länge sedan jag var ut i naturen och bara njöt.
Får se om det blir hallsta eller om man kan hitta någon annan trevlig skog. Några förslag?

Får se om jag hinner med ett avsnitt bleach innan jag måste dra.
Höres ikväll!

G.A.F.L
// Daniel Moretto

Kommentarer
Postat av: Mona

Klart det kan vara roligt även om det är ett jobb. Bara det är ett roligt jobb. Det gäller att vara tokpositiv.



Skogspromenader är urmysigt. Sist så drog Linn (pipe/köks -Linn) med mig och kidsen till Sala och där gick vi i skogen kring silvergurvan, och längs elljusspåret. En riktigt trollmysig promenad. Vi brukar annars åka ut mot Tidö (slottet) och traska runt i omgivningarna där och en bit in i skogen. Hallsta har vi aldrig varit till. Är det värt ett besök kanske?



Hoppas du får en trevlig dag på jobbet!



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0