Onsdag morgon

Jag sa ju det!! Bara för att jag jobbar idag och nio dagar framöver så skiner solen!! Om det nu finns en gud, så tycker han inte om mig.. Men det får bli en glass på balkongen under eftermiddagsfikat i allafall.

Jag har ägnat större delen av morgonen åt att pilla med min nya design på bloggen. Meny-delen är i stort sett färdig oc de flesta av alla div-taggar ligger där de ska. Nu är det bara att hitta en färgskala som jag gillar och sen bygga en fin header. Pust, jag hatar att bygga saker åt migsjälv, jag blir så petig då.

Jag känner för att hitta på något. Bara dra iväg en sväng.. Svårt nu med tanke på jobbet och så men om två veckor, på helgen där. Då ska jag bannemig hitta på nått! Frågan är bara vad. (?)


G.A.F.L
// Daniel Moretto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0