Lördag morgon

Solen skiner och det ser ut att bli en jättefin dag.
Tone jobbar till 16.00 så jag har nästan hela förmiddagen för migsjälv att bara jäsa. Att gå ut och sätta mig i solen blir det inte tal om, dels då min rygg fortfarande är lite kokt-kräfta-wannaB men även för att jag och Tone ska ut ikväll.

Vi har inplanerad relationsvård, även kallat kvalitetstid med de man älskar eller en dejt!! Efter Tones jobb packar vi en picknickkorg och drar ut till någon grusgrop för att äta, mysa, bada och skydda Tone från de småsmåsmå fiskarna som ABSOLUT ska äta upp henne!

Jag kanske skall pilla på min design och komma på en ny variant. Får la ge upp hoppet om att de på porträttstudion skall göra som de lovat. Det minsta man kan begära efter att man pratat med dem i telefon och de bett mig skicka ett mail är väl att de åtminstone svarar på mailet!


G.A.F.L
// Daniel Moretto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0