Förvisad

Ja jag vart förvisad från köket även här i Karlstad.
Emma påstår att hon litar på mig i köket men varje gång jag frågat om hon vill ha hjälp så har svaret varit nej. Okej igår fick jag faktiskt sköta micron... yay!

Anledningen till att vi släpat oss upp såhär dags en ledig söndag är för tt vi skall åka båt. Magnus är lite dagen efter trött från en grillning igårkväll så det blir bara jag och Emma men det blir nog mysigt. Båten är en guidad tur runt Karlstad. Runt om i hela staden myllrar det av kanaler och små sjöar. Strålande sol är det oxå. Hoppas det blir en mysig förmiddag.


G.A.F.L
// Daniel Moretto

Kommentarer
Postat av: Mona

Åååå är du i vackra Karlstad. Jag älskar Karlstad och skulle lugnt kunna tänka mig att flytta dit. Vi var där för 3 år sedan på en spontan tältsemester och jag blev helt förälskad. Med tanke på att Mårtens gamla sunktält var så tokmögligt att jag fick sova i bilden på grund av allergichock, och därför var på helt galet mordiskt humör vår upptäckardag, så måste Karlstad vara lovely på riktigt eftersom jag trots mördarhumör inte ville åka hem.



Sätt in mer bilder vettja. Jag vill runka till någonting trevligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0