chill pillerill

Jao äntligen hemma från jobbet! Eller jag var igentligen hem och vände, gick till ICA en sväng för att köpa jordgubbar och choklad till Tone.


Det vart vindruvor och fel sorts choklad..
Men vafan det är gesten som räknas.


Tone har förövrigt sprungit milen idag på 1 h och 42 sek, helt stört bra i min värld. hejja hejja bejbi!

Det var verkligen dött på jobbet idag, inte en människa så långt ögat kunde nå.. Snacka om kontraster mot förra veckan när vi var tvugna att skicka hem folk! Skönt var det iaf, man behöver sådanahär dagar för att hinna ifatt! Imorgon är jag ledig och då skall det tydligen regna, men det vägrar jag lyssna på för jag hade tänkt sitta på balkongen, äta glass och bli brun!

G.A.F.L
// Daniel Moretto

Kommentarer
Postat av: Tone

tack sötis=) bättre ska det bli!:P

2009-06-02 @ 08:09:17
URL: http://tone021.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0