Jag är ett geni!

Haha, jag bara måste berätta det här!
Pappa har köpt en ny bil. Häromdagen skulle han och två vänner ut och fiska och med den stundande semestern så kom de in på den nya modrna bortvikbara dragkroken han har på den nya bilen. Han tyckte det var idiotiskt med en tysk kontakt och att man således behöver använda en adapter för att kunna sätta in en svensk släpkärras eluttag.

Det resulterade i alla fall i att tre vuxna män, varav en är bilmekaniker sedan 40 år står och försöker få dit den där adaptern.. De misslyckas! På vägen in till arver bil för att skälla ut dessa stackars människor så stannar pappa för att träffa mig och jag får prova... Ta-Daa!! 30 sekunder. Jag är ett Geni!


G.A.F.L
// Daniel Moretto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0